2011. március 15., kedd

FÉLMARATON EDZÉS START - 2011.02.22. Kedd, 5.2km, 35perc, Ellipsetrainer

Vasárnap egy barátunkkal szóba került a régi téma, hogy szívesen futnék én is versenyt, ha adódik rá lehetőség...
Mondta április 3. Berlin Félmaraton. Király! Gondoltam nem variálok, jelentkezem. Még 5 hét, a nulláról félmaratontávig. Üüüügyes.  Épp elötte pár nappal rendeltem meg a futócipőmet mert amúgy is rá aklartam feküdni a témára idén. Szóval minden összevágott.  5 hét bár nem sok ídő és jelenleg teljesen inaktív vagyok sportolást tekintve, az alapkondicióm sztem nem rossz, úgy érzem meg lesz ez gond nélkül.
 Cél a fokozatosság. Nagyon hideg van kint -8 fok, a torkom elég érzékeny, nem akartam egyből kint startolni.    Ellipsetraineren edzettem, porosodik éveken át, de ilyenkor annyira jó, hogy csak felugrok rá és Go!  (A tápkábelét azért kellett keresnem negyed órát) Könnyeben ment mint számítottam rá. Utána nyújtottam. Hétköznap a terv még 2 alkalom bent vagy a szabadban(ídőjárástól függően) , és vasárnap egy nagyobb táv kint a szabadban. Jó lenne 1 órát futni, hogy jobb képet kapjak magamról 1 hét után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése