2012. március 12., hétfő

Feltáááámadt! TIMEX Run Trainer ... again

Másodjára is a kezeimbe vehettem a zsír új Timex Ironman RUN Trainer GPS órámat.

Hogyan jöhetett létre ez a felemelő pillanat? Na igen, lássuk csak:

2012. Január 8. A GPS modullal egyszercsak nem stimmelt valami, nem tudott poziciót fixáni, csak többszöri ki-be kapcsolás után.

2012. Január közepén emailezés a Timex Support-tal, Diagnosztikát lefuttattam, GPS modul hibás! Küldjem vissza, kicserélik. Timex Németországnál még 1 darab nincs az órából USA-ba kéne visszaküldeni...

2012. Január    23. 34 eurós DHL paket útnak indul, destination: Timex Service Center, Little Rock

2012. Február  14. Óra megérkezett a Timex Service Centerbe....


...22 napnyi utazás után. Speed of yellow mi???

2012. Február  22. Szervizesek odaát 1 hét alatt meg is állapították, hogy ez bizony hibás :) és az új órámat elindították Berlinbe

2012. Március 07. Hoppá már két hét után! értesítést kaptam vámhivataltól, csomagom érkezett USA-ból, nekem kell érte mennem. (szuper....)

2012. Március 12. Új óra kézbe kaparint.


Ezúttal tovább fog tartani mint 1 hónap? Remélem jelentősen, de már nem vagyok túl optimista...Az biztos, hogy az óra új szintre emelte a sportolásomat. A trainingpeaks edzéskezelőt és az órát a szuper kézreálló és rengeteg jó funkciója révén nagyon megszerettem. Kár lenne ha ez a remek koncepció a megbízhatóság oltárán vérezne el....

mindenesetre, a SHAKEDOWN egyelőre sikeres volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése