2013. augusztus 25., vasárnap

1. Crosstriathlon Berlin

   A Wannsee partján a Pfaueninsel-lel szemben rendezték meg Berlin első terep triatlon versenyét augusztus 18-án. Egy úszó társam, aki abszolút bringaőrült,  hívta fel a versenyre a figyelmem.
   Egy kis tapasztalatom van már a témában a Schorfheide-triathlon után, mountainbike-ozni szeretek,  a rajtrácson volt a helyem.
   1000 méter úszás várt rám 2 körben,  utána 6 kör bringázás az erdőben (24 km), a végére 4 kör  a futópályán, szintén az erdőben (6km).
   Az indulók száma az első alkalom révén is talán, elég moderált volt,  negyvenegynéhány fő állt rajthoz ezen a távon, sajnos köztük pár nálam jóval gyorsabb srác is. :-)
   Neoprén tiltás volt. Az úszást ezúttal nem rontottam el, ha nem is úsztam túl jól, azért valahogy végigcsapkodtam az 1000 métert, 19:36-nál értem el a váltózónát.
Start
A kötelező pacsi :)
   Bukó,zokni, cipő, napszemüveg fel és már szaladtam is ki a bringapályára. Gopro a bicajon, videó elindít, lets go!

   Első kör kicsit lassabb ismerkedős, második full throttle, harmadikon le akar esni a kamera. Közvetlenül a bringa komputer elött volt a kormányon. Ahogy igazgattam a kamerát biztosan megnyomhattam a Timex cycle trainer kioldó pöckét, mert egy fél körrel késöbb a bike komputeremnek már csak a hűlt helyét pillanthattam meg a kormányon. Bakker....ez az én formám. Kész ennyi volt, úgyhogy elkönyveltem és tepertem tovább ugyanazzal a lendülettel.
    Elkövettem egy másik hibát is. Nem elég figyelmesen olvastam el a versenykiírást, miszerint frissítőpult csak a futókörön van. Bátran nekiindultam az egy pár durva emelkedővel megtűzdelt bringapályának (vízzel teli) kulacs nélkül. A harmadik kör végén nem volt tovább, megálltam a versenyközponti részén a pályának és egy szegény segítőnek odakiáltottam: -Nincs frissítés a bringa pályán? Hozzál már gyorsan légyszi egy pohár vízet! :-)
Szegény bizonytalanul nekiindult, de közben egy néző akinél volt kulacs, adott ínni, így nem vártam rá, tepertem tovább!
   A következő körben egy segítő hölgy már kulacsokat osztogatott a pálya széléről. Na így már jobb. :-))
(A magabiztosan reklamáló hülye esete :-))

   Eltelt a hat kör, emelkedőkön meghalással, a lejtőkön a fák között cserébe adrenalin és endorfin  túladagolással. :-) Fel a futócipő, innen már csak 6km...(csak, ha ha...)

   Az 1.5 kilóméteres futókör nagyon "kellemes" volt. Pont valami ilyesmire vágytam a bringázás utánra...tudat alatt. 750 méternyi szigorú emelkedéssel az első fele, majd ugyanennyi lejtésből a másik, vízszintes: 0 méter.  Persze a lejtő jó része szintén fékezős, nehezen futható téma volt...szuper. Mi történt az első kör végén a lejtő végére, hát persze, izomgörcs a jobb oldalamban.

amikor görcs van: görnyedt testtartás, gördülő lépés (mert extra szúr is minden leérkezésnél)
 2 körön át tartott, nem voltam valami gyors. A 3. kör végétől tudtam megint kicsit megnyomni. Persze a bringapálya is elintézett nem voltam friss és üde amúgy sem...jó volt beérni a célba.

   1:53 percig tartott számomra a cross triathlon teljesítése. 11. lettem. Klassz verseny volt. Kiváncsi leszek hova fog fejlődni ez a sportesemény a jővőben. Ha tudok, jővőre is indulok.

    Rendezőt kértem a verseny után esetleg modja be hangosba hátha valaki megtalálta a bike komputerem. Ez nem történt meg, csak kb. 20 perccel késöbb simán átnyújtotta, egyik segítő megtalálta...Jessz bébi, minden jó ha a vége jó! :-)

Ja, a kamerából ezt varázsoltam ki:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése