2013. április 3., szerda

Megtaláltam a fókuszt!...és az új versenypapucsaimat

   Asics DS Racer 8 legkirályabb futócipőm az 1000 km-es teljesítményhez közelít vészesen. Egy múltkori futás után is annyira élveztem benne a száguldást, hogy gondoltam megnézem neten, lehet e még kapni ezt a modellt. 2011-ben vettem, így tudtam már csak elfekvő darabokban reménykedhetek. De nem akarok semmi mással kiséretezni, ezt akarom, ez jó, bevált, viszlát! A következő 2-3 évre  meg lenne oldva a versenycipő téma. Minek mindig a modelleket "újítani"?? Értem én csak utálom....
Asics DS Racer 8
   Persze nem is találtam már a méretemben. Azóta már van Asics DS Racer 9. De már a kék színben szintén kifutó modell mert fél évente az is változik... Épp emiatt egy ilyen kék a méretemben egy online outlet boltban 60 euróba került (119 helyett). Hoppá. Na akkor gyere csak ide nekem, de gyorsan. Ebben volt a lehetőségek alapján a legkisebb rizikó.
Asics DS Racer 9
Amint megérkezett az új, egyből le is mértem a cipőket
Asics DS Racer 8  :  221 gramm,
Asics DS Racer 9  :  205 gramm,
mindkettő 41,5-ös. Zsír, tovább faragtak a súlyából. Persze ez már csak bónusz...a régi is atom könnyű volt.
8 , 9
   Tegnap este másodszor futottam az újban. Mit mondhatnék , a DS Trainer 16-hoz képest (281 gramm), amiben általában futok, súlytalannak érzem a lábaim és tökéletesen is tartja őket. Brutál jó ez a cipő is! Van benne pronációszupport ami nekem fontos, tehát ez nem egy legminimálabb versenycipő, hanem egy relatív jó csillapítású, pronáció-szupportos versenycsuka könnyű, közepes súlyú futóknak. Szerencsére méltó utódja lett a DS Racer 8-nak, úgyhogy részemről bódoccság. A lényegen nem változtattak. Vasárnap ebben zúzok. :-)

Ja a fókusz,  tegnap este az 1:31-re futott utolsó 500 méteres intervall után már az is megvolt megint. :-)

Intervall log: Timex Run Trainer

Apa, kezdődik már?!? :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése