2013. április 10., szerda

Montis karika

   Megbeszéltük Gyuszival, hogy Magyarországon megint összeeresztjük a montikat egy karikára. A terv az volt, hogy én próbálok hátul nem nagyon lemaradni és közben a Gopro-val jó kis felvételeket rögzíteni, ahogy lefelé zúzunk az Erzsébet kilátótól.Elképzeltétek? Jó, mert az ídőjárás a tervezett napon közbeszólt, így sajna nem valósult meg. Egyelőre! Nyáron bepótoljuk. :-)
   Így húsvét vasárnap felpattintottam a kamerát a bukóra és elindultam egyedül. Sajna a horizont pont nem látszódik a felvételeken, kicsit lefelé állt a kamera, 1-2-3, teszt, 1-2-3,...jó lenne preview kijelző rá... Tegnap este elkezdtem vágni az értékelhetőbb mozzanatokat és aládobtam egy heppi muzzsikot. Így el is készült az első, sajnos nem az akciók, hanem a nézőpont miatt potenciálisan émelygést okozó montis videóm:  ;-))


Útvonal, log: Timex Cycle Trainer

2 megjegyzés:

  1. mi gopro backpanelt hasznalunk
    sas

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, na az jó ha van hozzá kieg. Melóhoz nem is haboznék beszerezni.
      üdv
      Joe

      Törlés