2013. május 31., péntek

Ilyen nincs és mégis van

   Legalábbis nem a szabadídősportommal kapcsolatban számítottam ilyen meglepetésre. Hogy este fél 9-kor a rossz ídőjárásra és a hasonló előrejelzésre hivatkozva lemondja a csapattársam a másnap reggeli versenyen való részvételt.

   Jeleztem, minimum menjünk oda és ott kéne eldönteni, ha marad a 13 fok és eső, részemről is ok...Á nem, oda sem jön. Berlintől 25km-re...kéész...

   Hogy mennyire volt rossz ídő? Eső nem esett, az úszás meg lett rendezve a tóban, nem változott a verseny duathlonná. Igazán bosszantott a helyszínen, hogy micsoda idióták vannak. Lemondani egy outdoor sportot eső előrejelzésre hivatkozva... Elmentem, hátha más is úgy járt mint én és tudunk helyszínen csapatot csinálni. Nem sikerült. Így megvártam az úszás végét néztem az induló 2 Wasserratten csapatot, hogy megy nekik, utána hazajöttem és futottam egy hosszút délután.

   Hétfőn szóba hoztam a dolgot a srácnál, de hát egyértelmű nem derengett nála semmi, végig egyes szám első személy...nagy ívben elkerülendő, mondaná Ford Fairlane.

Szóval ennyit a csapat triatlonról!

Egy pár fotó a "szörnyű" körülményekről:





3 megjegyzés: