2013. május 23., csütörtök

Triatlon szezon elötti utolsó simítások

6 hét, 3 rövidtávú triatlon verseny. Kúúúl. :-) Végülis a bicajozás is alakul, nem várhatok csodákat heti 100-200kmnyi tekerésből. Viszont optimalizáltam még a bicajon pár dolgot  a versenyek elött.

   -Megint lejjebb került az ülés a görgős tekerések után. Sokkal kényelmesebb és jobb erőleadást tudok a lábaimmal végezni. 
   -Levágtam a könyöklő rúd hosszából. Univerzális könyöklő, Profile design T2. Az én 170 cm-el valahol mindig "kilógott". Ha a váltókarok felőli vége megfelelő távolságra volt állítva, néha beletérdeltem a hátsó végébe a rúdnak. Még előrébb nem akartam tolni, így nem maradt más hátra mint a brute-force megoldás, fűrészelés. :-) 

a maradék

szupi lett
   -Láncot cseréltem. Az aero felnire vett ultegra kazettán kicsit hangosnak tűnt a KMC DX 10-es lánc, eddig nem foglalkoztam vele de most kicsit utána olvastam a témának. Alap lánc, 10 fokozatú váltókhoz és már csak oem alkatrészként kerül bicajokra. A KMC X 10 es az aktuális széria, amiből van az L, egy könnyített, komplett nikkel bevonatú lánc. Ez a bevonat tovább csökkenti a súrlódást. 28 euró volt, gondoltam kipróbálom. Shimano láncot azért nem vettem, mert az ultegra, dura ace típusok élettartama az olvasott tapsztalatok alapján a KMC-énél alacsonyabb.
Ma érkezett meg, lekaptam a régit, egy pár szemet ki kellett venni, hogy a hossza megeggyezzen a régiével, fel a  bicajra, összecsatoltam és kész is volt. Halkabbnak tűnik és nem emelgeti a fogaskerék úgy, mint a régi láncot. Jó jel. Meg is fogom azt mérni, lehet megnyúlt.

régi - új a műtő asztalon

láncbontóval méretre vágva az új lánc
patentszem
kész :)

Ok, mostmár indulhat a mandula... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése