2014. április 22., kedd

Montis felfedező túra

   Kimentem tekerni a montival húsvét pénteken, itt munkaszüneti nap. A közeli építési föld lerakó telep kerítésén felfedeztem egy lyukat. Ki is használtam az alkalmat és feltekertem a környezetéből hegyként kiemelkedő domb tetejére. Ez után északnak vettem az írányt, nagy erdős terület fekszik Berlintől ebben az irányban. Itt meg egy mocsaras területre bukkantam, teljesen szürreális volt a környezet. Tetszett a sci-fibe íllő látvány. Szerencsére a gopro a zsebemben volt és bár eredetileg csak pár fotót terveztem készíteni, csak úgy kézben tartva csináltam pár videót is. Összeraktam a felvételekből egy rövid videóklippet. Minap épp a James Bond zene gyűjteményemben válogattam a címadó dalokat, így került a hangsávra a die another day... :)


Most már tényleg itt a tavasz, jó ídő, úgyhogy bringákat leporolni és hajrá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése