2014. november 6., csütörtök

A Timexes buli vége

   Jó volt, tetszett. Az írás is, és persze a pár kütyü is amiket kaptam, kihasználtam őket rendesen... De már tavaly az összes GPS-es cuccot kipróbálhattam tőlük, így idénre nem is maradt miről írni. :-)
   
   Közben a Run Trainer 2.0 órát sem forgalmazzák már, amin meglepődtem, hiszen csak 2 éves a termék. Idén az USA-ban mondjuk piacra dobták az új GPS sport óráikat, amik már egy új lépcsőt jelentenek, ezek már sportra optimalizált okos órák, smart watch-ok. Kiváncsi vagyok mikor jutnak el ezek a cuccok Európába. De ezeket én a felkérés keretében már biztosan nem fogom tesztelni.

Köszönöm a lehetőséget a Timex Magyarországnak, jó kis kaland volt. A témához kapcsolódó írások természetesen továbbra is megtalálhatóak a blogon ídőrendi sorrendben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése