2015. január 19., hétfő

Alp de Huez, haver ez lever

Alp d'Huez real life videó beszerzés, csek!
11-28-as hátsó kazetta TT-re átszerelés, csek!
Görgő fék kalibrálás, csek!



 Alp d'Huezről bringás infók bővebben Wikipedián.

a híres 21 kanyar
A videó összesen 27 km-es. Első 10 kilóméteren egy völgyben veretünk, ideális volt bemelegítésnek, majd kezdődhetett a mászás.

1150 méter  emelkedés 14,5 kilóméteren. Fincsi.

Az út első harmada a legmeredekebb, nagy része 11 fok körül van. Itt már a kompakt  (34-28) áttétellel is kiállva haladtam, és hamar ütközőig (laktát küszöb) terheltem a rendszert. Próbáltam túlélni a dolgot ez nekem még kicsit húzós hegynek bizonyult. Ekkora emelkedőn én vagy tekerek vagy megállok, erőbeosztásra már nem jut tartalék.

Ha ezen túl jutunk, kicsivel enyhül az emelkedés ami még nem volt elég egy gyors helyreálláshoz, úgyhogy a következő kilóméterek még szenvedősek voltak.

A felétől normalizálódott a helyzet. Jó nehéz volt de már nem türés határon voltam legalább. 5 kilóméterre céltől bal vádlim bejelzett, le szeretne görcsölni. Szerencsére meggondolta magát. Felértem a síközpontba és már néha kettőt hármat is le tudtam váltani a legkissebb áttételről. Az utolsó kióméteren még lejtés is van és erőm is volt megint, hogy megnyomjam a végét. Job done!

De, ez esti szórakozásnak kicsit durva volt. Fizikailag és mentálisan is baromira megterhelő volt. Leszálltam a bicajról és beültem egy forró fürdőre. A testem nem igazán értette mi volt ez az előbb. Nem a szokásos fáradtságot éreztem, hanem mintha meg lenne kicsit zavarodva a rendszer, nem tudtam megállapítani mit is érzek. Fura volt, de aztán minden szépen normalizálódott.

Most azt hiszem még gyúrok egy kicsit, mielőtt újra leporolom ezt a videót...

A tekerés adatai:



2 megjegyzés:

  1. ahhbanyek, ez nagyon brutál. lehet tényleg nem ezzel kellett volna kezdened :)

    VálaszTörlés