2015. január 1., csütörtök

Boldog új évet kivánok

minden kedves olvasómnak, sport barátnak.

Én a következő több napos futó játékkal búcsúztattam 2014-et. 9 napon át, minden nap 1 km-el hosszabb távot futottam. Dec. 23-án 10 kilóméterrel indítottam. A 13km-es távot át is ugrottam, nem hoz szerencsét... :) Szilveszterre 19 km jött volna ki, azt pedig felkerekítettem 20-ra... :-)

9 nap, 10km->20km
Mentálisan és fizikailag is érdekes, hasznos óév búcsúztatónak bizonyult. :-)

A futások adatai itt.

1 megjegyzés:

  1. köszi és buék neked is!
    jó kis játékot hoztál össze így év végére.
    nem voltam gépközelben mióta szabin vagyok (dec 17.) és van még egy bepótolni valóm, a triatlonos üléspozíciós bejegyzésed, de lehet azt is csak pár nap múlva olvasom el, viszont érdekel nagyon.
    ja, amúgy veszek olyan tuti lámpát, amit teszteltél, mert meggyőztél ;)

    VálaszTörlés