2016. november 20., vasárnap

Variálás!? Az már megint van :)

Baze, szerdán egy órán át írtam már a bejegyzést aztán sikerült eltüntetnem... Ismétlés a tudás atyja. Vagy mi...

Szóval bár nem versenyeztem a maraton óta, azért az életem nem fordult semmittevésbe. Tervezgetek, edzek és persze a bringákkal is variálok, ez utóbbi alap. :-)

El is kezdett fájni itt ott. A jobb vállam, ami miatt nem tudok úszni már két hete. Holnap újra megpróbálom... Meg a gluteus maximusom is bekrepált. Nem római császár, hanem izomcsoport a valagamon.  A tempósabb futásokra fájós alvás és másnapi sántikálás a válasza, úgyhogy azokat most hanyagolom.

Úgyhogy nyújtok, nyűjtok, nyújtok. Nagyon hanyagoltam idén, talán inkább csak Roth óta. Amióta a lábam ennyire fáj megint szorgalmas vagyok. És javult is sokat. (nyilván óvatosan csinálom.) 

Tartogattam pár bringázással kapcsolatos  teendőt őszre. Ápgrédeltem a gőrgőm elektronikáját nyitott ANT+ protokolra. Így megnyílt az út mindenféle király bringás szoftver felé. Eddig csak a tacx szoftverével működött a görgő. https://tacx.com/product/i-genius-upgrade/  A Tacx Cycling App-al  tabletről is tudok edzeni, nem kell a notebookot a garázsba cipelni. :)

De a fő, hogy mostmár tekerhetek Zwift-en! http://zwift.com/get-started
Szerveznek virtuális versenyeket. Tuti type2fun lesz, de prés alatt alakul a versenyforma vagy mi, jó lesz!

da upgrade
Bringa, bringa. bringa. Ott van a hawaii jegyem kulcsa elásva... Ha netán komolyan rászánnám magam egy nekifutásnak. Ahhoz szintet kell lépni. 5 óra alá kell menni bingán. Nem tudom még pontosan hogyan, több tekerés, több specifikus tréning? Súlyzós edzések? Mindegyiket nyomatom majd és kiderül. Ezért is upgradeltem a görgőt. Tavaszra a tervem, hogy veszek watt mérőt is. Jöhetnek a watt alapú tréningek. Ezzel is célirányosabbá téve a bringás edzést.

Amit nem terveztem konkrétan, hogy lecserélem a versenybringámat. Úgyhogy lecseréltem... :-)
2015-ös Votec modelleket egy online shop elkezdte szép engedménnyel kiárusítani. Számolgattam az árat, méregettem a vázat, majd beleugrottam a vételbe.

Votec VRC Pro. Kiba jó gép. Full karbon váz, villa, üléscső, kormány... Easton EA90 Slx tubeless ready kerékszett (1400 gramm), komplett ultegra szett, Di2 elektromos váltó. Menetkészen pedálokkal, kulacstartókkal 7,1kg. Uppsz :)

Votec VRC Pro
A kissebb vázméret mellett döntöttem, ezért az üléscső majdnem a maxig ki van húzva. A gyárilag szerelt 90mm-es kutyacsont helyett tettem rá 110-eset  Így mintha rám öntötték volna a vasat. Ez a fekete szín a  minimál feliratokkal, full understatement. Like!

Ja meg beújítottam a bringás komputeremet is pár hónapja. Tavasszal behalt a timex cycle trainer, és challenge rothig a Garmin 910 XT órát használtam bringás edzésekhez is. Amúgy teljesen elég volt. De ősszel megvettem a Garmin Edge 820-at. A térkép funkciói miatt döntöttem mellette az Edge 520-al szemben. Hááát egyfelől baromi jó dolgokat tud. Amikor működik ahogy kéne.... De annyi hiba volt a szoftverében... most a kb. harmadik firmware frissítés utén kezd ok lenni.  
Garmin Edge 820 bundle
Bringás fronton ezek vannak. Futós fronton nincs sok minden, megint vettem női futócipőt! :-D Nem fétis komolyan! De nagyon bevált az elődje. És ha 40 euróért osztogatják 120 helyett?  A Challenge Rothot is az elődjében toltam le. Senkitől nem hallottam azt, hogy "De hülye színű cipőben futottál!" inkább ilyeneket, hogy: "Hú baze letoltad 10 órán belül??" :D

Szóval pont megteszi a következő 800-1000 kilóméterre. Lehet a cipőfűzőjét azért lecserélem, van itt nekem valahol egy neon sárga.

Enjoy. :-)
Asics Super J33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése