2017. szeptember 21., csütörtök

Maraton előtt

Szeptember utolsó vasárnapja egyenlő? Berlin maraton! Ha már a falumban rendezik, alap hogy indulok. A tavalyi eredményemmel, (sub 2:45 ->gyors futó, rendicsek?) garantált starthelyem van 2017 és 2018-ban, így meg aztán főleg.

Idén érdekes a szitu, mert a Knappenman hosszútáv tri után mindössze 4 hetem marad regenerálódni,  újra formába lendülni és rápihenni a Berlin maratonra.

A verseny utáni első hét mondanom sem kell, hogy a pihenésről szólt. Két rövid futás, csak egy kis átmozgatás.
Egy hét kilőve. 2 futás (6km ,10km) össz: 16km.


Nyilván nem nulláról indulok, csak vissza szeretném nyerni a formám. Ezért a második héten sem késsel a fogaim között futottam. Csak annyit ami még nem túl megeröltető. Főleg a hét elején csavartam lejjebb a kilómétereket. Szerdán pálya és vasárnap már egy 20-as is belefért.
Második héten 5 futás (7km,7km pálya,8km,9km,20km ) össz: 51km.

Harmadik héten azért már oda akartam tenni magam. Ám még mindig csak ésszel. Feleslegesen fárasztani magamat öngól. A plusz 3-4-5 km ezen az egyetlen héten semmit sem fog számítani (pozitív irányban).  Persze nehéz egyensúlyozni, egyfelől nyomni kéne, másfelől meg bízni, hogy ennél több futás igazából már csak kontraproduktív lenne. Utolsó hosszú futásnak persze a 25km az alap, ezzel zártam a maratoni "programom".
Harmadik héten 5 futás (8km,10km pálya,15km, 9km,25km) össz: 67km

És máris a verseny hetébe érkeztünk. Tegnap futottam 8km-t benne 2x 2km verseny tempó, holnap reggel futok egy laza 5-öst 2km tempóval. Thats it.

Hétről hétre szépen növekedett a táv és a tempó is. Fizikálisan is jól érzem magam. Szerintem sikerült újra formába lendülni. Persze majd kiderül úgy 30 kilóméter után. :)

Pozitívan várom a versenyt, hatalmas élmény Berlinben futni. A rajt,  a rengeteg szurkoló ember a pálya mentén, majd a várva várt befutó. Game on! :)

3 megjegyzés:

  1. fúú banyek, már itt is a berlin maraton, tényleg!

    4 hétbe korrektül belesűrítettél 3 dolgot is, nem gyenge. Menni fog az, hajrá! drukkolok neked, hogy további 2 évre bérelt helyet fuss ki magadból :D ;)

    VálaszTörlés
  2. Hú jó lenne. Idén necces lesz de jővőre is lesz még egy esélyem. :) Köszi!

    VálaszTörlés